شباب زي العسل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب زي العسل

منتدي لكل الشباب والبنات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
THE KING
رئيس الوزراء
رئيس الوزراء
THE KING

ذكر

موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده Empty
مُساهمةموضوع: موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده   موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 26, 2008 3:37 pm

--------------------------------------------------------------------------------

بصراحه انا مع الاهلى فى كل اللى بيعمله لانى شايف اللى بيحصل ده مجرد تهريج وهبل من شويه عالم ملهاش فى اى حاجه
وهقول شويه نقط واتمنى كل واحد يقولى ايه رايه بعدهم
واحد الاهلى عمل قناه جديده حاجه عظيمه طبعا محدش يقدر يقول غير كده
تانى حاجه عاوز يذيع الماتشات بتاحته حصريا هو حر وده مش من كلامى ده الىل انا قراته وشوفته فى كل حته من حق اى نادى انه يشوف مصلحته فين ويعملهاده بالنسبه للبث يشوف اكبر عرض ويوافق عليه
الاتحاد المفروض هو اللى يسوق صح ويدي الاذاعه لاكبر عرض موجود وده مش اللى بيحصل لان فى مصر زى ما كل حجه ماشيه بتمشى على بالمحسوبيه والكوسه والرشوه وسايبين القنوات الفضئيه تكسب ملايين والانديه مش لاقيه تصرف على التشيرتات والجزم الكوتشى ههههههههههههه

انا عوز اعرف بس فين وجه الاعتراض ياجماعه اللى بخصوص الموضوع ده
محدش يقولى كلام مدحت شلبى والكلام الخايب ده المواطن الغلبان
الماتشات هاتتذاع على الاهلى والفضائيه المصريه والقناه التانيه الارضيه

مش معقول يعنى المواطن المصرى الغبلان اللى مش لاقى ياكل عنده مودرن ودريم ومش عنده الفضائيه ولا التانيه
المواطن المصرى الغلبان اللى كل الناس بقيت بتكلم عنه فجاءه ده بينداس بالجزم كل يوم مش فاضى يتفرج على الماتشات مش عارف مدحت شلبى لو غيره بيتكلمو على اى اساس

يعنى الانسان اللى مش عنده التانيه ولا الفضائيه اكيد مش عنده لامودرن ولا دريم ولا قناه الاهلى الجديده ولا حتى عنده تلفزيون ولا انا غلطان فى دى

يبقى فين وجه الاعتراض انتو عاوزينى اوافق على المهزله اللى بتحصل دى من الاتحاد وشويه قنوات هبله هاتقفل لو مااذاعتش ماتشات الاهلى لا طبعا

انا مع الاهلى حتى لو مش هاتفرج على ولا ماتش لازم ياجماعه نبقى ازكى من كده مش معقول نفكر شويه باش نسمع الكلام ونردده
االاهلى له حق يعمل كده وده بردوه من حق اى نادى يعمل كده

ياريت اشوف كل الاراء على شان اعرف وجهات النظر المختلفه ونناقشها ونرد كلنا عليها على شان الموضوع ده اخد طريق تانى خالص وهو طريق الاستهبال والاستنطاع ومحدش يسال يعنى ايه استنطاع
https://shabab-zay-el3asel.yoo7.com
THE KING OF THE KINGS
رئيس الجمهورية
رئيس الجمهورية
THE KING OF THE KINGS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده   موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 3:03 pm

T Very Happy H Very Happy Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy Very Happy Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy X Very Happy
كلامك صح
https://shabab-zay-el3asel.yoo7.com
HASSAN 91
مشرف قسم رابطة مشجعي نادي الزمالك
مشرف قسم رابطة مشجعي نادي الزمالك
HASSAN 91

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده   موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 3:37 pm

قناة الاهلي مش قناة عظيمة ولا حاجة ولو والـ ART شريكة فيها بنسبة 49%
ومش من حق الاهلي انو يعمي كدة ده لو كان نادي بيحب جماهيره الكتيرة والاهلي ايه اصلا غير جماهير

موضوع: ردك علي قناه الاهلى الجديده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-